چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

تعامل و همدلی زمینه ساز پیشرفت و توسعه ورزش است

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

تعامل و همدلی زمینه ساز پیشرفت و توسعه ورزش است

امیدوارم بتوانیم با مشارکت هر چه بیشتر مثل گذشته گام های

موثری در پیشرفت و توسعه ورزش استان برداریم.

 

 

سرویس وزشی موج برنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه تعامل ، مشارکت و همدلی میان مجموعه ورزش و جوانان گیلان می تواند رشد و توسعه ی بیشتری برای ورزش فراهم کند، گفت: امیدوارم بتوانیم با مشارکت هر چه بیشتر مثل گذشته گام های موثری در پیشرفت و توسعه ورزش استان برداریم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی در جلسه شورای اداری اظهار داشت : توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی و ورزش همگانی یکی از موضوعات مهم است و جزء اولویت های استان می باشد.

وی افزود : برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه ریزی های هدف دار داشته باشیم زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان ها ،بخش ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی درجامعه می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان بیان داشت:همه روسای ادارات شهرستان ها موظف هستنداز تمامی مجموعه های ورزشی و باشگاههای شهرستان خود به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال نمایید.
بخشی تصریح کرد: در کنار فعالیتهای ورزشی ای که در حال انجام است باید به این نکته هم توجه داشت که گامهایی در خصوص فعالیتهای فرهنگی هم برداشته شود.
وی گفت : خانه های ورزش روستایی در راستای ورزش قهرمانی ایجاد می شود و باید از تجهیزات آنها به خوبی مراقبت شود و به کیفیت این خانه ها اهمیت بیشتری بدهیم ، چون خانه های ورزش روستایی فرصت افزایش سرانه ورزشی را ایجاد می کند .
جلسه شورای اداری ورزش و جوانان گیلان به ریاست مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان و باحضور معاونین ، روسای ادارات و مسئولین ستادی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna